BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Rabu, 4 Januari 2012

Redha dengan jodoh kita

Assalamualaikum dan selamat pagi semua...entry pada pagi yang sangt- sangat indah ini..cik pinky nak kongsi sepotong doa agar kita redha akan jodoh kita...sama-sama amalkan doa ini...=)

   
Ya Allah,Ya Rahman,Ya Rahim
Jika ada dua pilihan dan diantaranya dia tentu aku akan memilihnya
Jika ada sepuluh pilihan dan diantaranya adalah dia tentu aku akan memilihnya
Jika ada seratus pilihan dan diantaranya adalah dia tentu aku akan memilihnya dan
Jika hanya ada satu pilihan dan tidak ada dia dalam pilihan itu maka aku pun akan menerimanya
sebagai pemberian terbaik dariMu..aku tidak akan memaksa diriku untuk memilihnya.
Buatlah aku mencintai pilihan yang Kau berikan 
Buatlah aku menyayangi pilihan yang Kau amanahkan 
Amin

0 comments: